Cara scalping forex terbaik


Teknik Escalpelamento Terbaik yang banyak kita jumpai saat ini adalah dengan menggunakan mínimo 3 Indikator, ada bahkan yang menggunakan hingga 7-10 Indikator misalnya saja Indikator yang Oleh digunakan maha guru Suaidi dan MAMPU menghasilkan lucro hingga 600 perbulan konsisten. Bahaman salam seorang teman saya mengatakan bahwa anak dari bos Suaidi yang masih berumur 12 tahun bisa lucro di forex hingga 2000 selama satu bulan. Sungguh hal yang sangat luar biasa Namun itu tidak terlepas dari bimbingan ayahnya. Cerita lain yang tidak kalah menariknya dari fórum IMT5, salah satu membernya yang Bernama Indra yang juga biasa dikenal dengan nama indrascalper, MAMPU menghasilkan keuntungan sebesar 3000 hanya dalam sehari dari teknik scalpingnya di USDCAD, GBPUSD, EURCHF dan yang lucu corretor banyak yang membanned akunnya sehingga Indra scalper saat ini menggunakan nariz orang lain dengan keuntungan yang wajar. Dari kedua kisah sukses di atas, saya mulai tertarik dengan gaya negociação scalping (hit and run) dengan gaya saya sendiri. Alhasil saya menemukan sebuah metodo atau teknik scalping terbaik menurut gaya negociação saya. Berikut kurang lebih ferramentas dan regras-nya: moeda hanya 1 doang yaitu cruz curency antara mata uang Euro dengan Suíça França (EURCHF) Prazo. 5M (5 homens) Indikator. Bandas de Bollinger (padrão), CCI, dan RSI (set level 20 dan 80) Jam trading. Bebas pada jam berpa saja anda mau. Aberto COMPRAR preço jika menyetuh garis bawah bollinger bandas, disertai RSI menyentuh nível 20, dan CCI mendekati dasar lembah. Begitu pula sebaliknya untuk aberto VENDA. Pasang alvo maksimal 5-8 pips untuk setiap entrada. Jika berlawanan arah, lakukan média dengan gama (jarak) dari OP1 sebesar 20 pips (kalo saya menggunakan ordem pendente) dengan jumlah lote yang sama. Ketika OP2 tersentuh (média), Pasang Take Profit (TP) 16 pips dari dari OP OP untuk 2 dan pindahkan TP untuk OP1 ke posisi Yang sama (perda de corte) untuk OP1. Jangan menggunakan margem lebih dari 10 dari margem total yang anda miliki. Pelajari dulu di demo akun sebelum terjun ke real akun. Demikianlah teknik scalping terbaik gaya saya yang simpel dan sederhana ini. Di samping saya juga menggunakan robô de negociação. Dan inilah contoh hasil negociação gaya scalping forex saya berikut ini tanggal 17 novembro 2017 di Salah satu corretor terbaik dunia yaitu MasterForex. Jika eum berminat jadi scalper bisa juga menggunakan molde Yang sudah dimodifikasi untuk escalpo Yang sangat cocok untuk par EURCHF (download di sini), Selamat mencoba teknik escalpo terbaik. Conteúdo Adsense. Parte inferior do artigo Se você gosta deste borne, compartilhe d com seus amigos PeersScalping adalah sebuah cara dalam Negociação Forex untuk memanfaatkan a situação pergerakan harga yang sangrar kecil. Bagi mereka yang melakukan Forex Trading dengan Cara Escalpelamento atau biasa disebut Scalper, keuntungan 10 sampai 15 pontos sehari adalah sudah cukup yang penting adalah stabilitasnya. Bagi para Scalper keuntungan 10 pontos adalah lebih mudah maitka dapatkan dalam setiap transaksi yang dilakukan dibandingkan harus mencari 100 sampai 200 poin sehari. Kelebihan dengan menggunakan cara Deslizamento de dalam comercial adalah mudahnya mendapatkan keuntungan, pergerakan 10 pontos bahkan bisa diperoleh pada saat kondisi passar sedang sepi. Dalam hal ini Yang Harus di perhatikan adalah membatasi jumlah transaksi Yang dilakukan, sebab seseorang acã lupa Karena begitu seringnya mendapatkan keuntungan, harga sewaktu waktu bisa berubah arah dengan Cepat, meluncur deras terkendali tak, akibatnya keuntungan Yang didapat acã hilang dengan seketika bahkan akhirnya perda yang Didapat. Untuk yang senang melakukan Escalando o dalam trading, um membro do grupo e um membro do grupo Estratégia Scalping yang cukup akurat dalam memperoleh 10 sampai 20 pontos keuntungan, perhatikan gambar di bawah ini: 1. Simpel Moving Average, 13 (Aqua) 2. Linear W Média Móvel, 13 (Kuning) 3. Exponencial Média Móvel, 5 (Merah) 4. Estocástico, 14,6,6 Cara melakukan transaksi: 1. Lakukan Comprar pada Candle kedua, jika Vela yang pertama melewati 2 garis MA (Aqua Dan Kuning) Fechar Lomografo: atasnya, MA 5 (Merah) memotong MA Classificação: Relatar como inadequado 13 (Aqua dan Kuning) dari bawah dan Classificação: Relatar como inadequado Stochastic terjadi perpotongan dari bawah menuju ke atas. 2. Lakukan Sell velas de candelabro, velas de yang yang pertama melewati 2 garis MA (Aqua dan Kuning) Close di bawahnya, MA 5 (Merah) memotong MA 13 (Aqua dan Kuning) dari atas dan Estocástico ter jadi perpotongan dari atas menuju ke bawah. Lakukan cara ini pada Frame de tempo M15, dan lihat pada marco de tempo yang lebih besar untuk melihat tendência yang sedang berlangsung (H1 atau lebih), penggunaan Lote yang besar sangat dianjurkan dalam melakukan Scalping. Ingat, penggunaan estratégia apapun tidak akan bisa mendatangkan keuntungan bila dilakukan dengan keraguan dan ketakutan. Tidak ada estratégiaSistema yang 100 Profit. hehehehe --- nak tergelak tgk tajuknya. Bukan pe tak tau nak letak tajuk ape..tapi sejujurnya..hanya ingin berkongsi. Teknik serta ilmu yg tak seberapa ini dengan korang semua. Munkin teknik ini berguna kepada comerciante yg baru berjinak2 dalam dunia forex. Está bem. Aku sebenarnya dah 5 taun mjalan kan kerja pemoretan ni. Então dah2 mcm2 untung n rugi yg pernah dilalui .. n serius sampai skrang pun masih tak berjaya. Hehehehe ni bukti dulu aku tunjukkan kat korang..2 taun lepas. Bukan pe sekarang kenangan .. heheheh 3 ari daapt 3000usd tapi skarang aku dah tak berani principal besar2. Pun principal 10sen 20sen..paling tidak pun 50sen. Tapi serius walau pun kecik. Tapi lau pandai ngan teknik scalping korang boleh dapat 30..40 usd. Lau tak caya korang tgk nii Ckup laa tu penat aku dok cópia principal n colar. Então skrg dok principal 10 sen 20sen. Boleh, laa, boh, minyak, keta Lanja awek skali skala Ok..berbalik pada citer tadi. Cara yg aku gunakan ini. Banyak kelebihan 1-tak memerlukan modal besar 2-keuntungan berganda (korg tgk laa tela tuu) 3-resiko margem chamada 4-mcm2 lagi laa keuntungan sampai tak reti nak citer .. seperti yg sedia maklum..dalam forex..memerlukan teknikal..indicador n berita aku mgunakan sedikit indicador n sedikit ilmu teknikal. Berita aku tak peduli sgt. Kat bawah ni indicador2 yg aku gunakan dalam negociação PS TEKNIK N INDICADOR YG AKU GUNAKAN BERASASKAN PARES EURUSD N SELAMA 5 TAHUN PAIR TU JE YG AKU MAIN N AKU CADANGAN KORANG PUN JGN LAA TGK PAIR LAIN. TGK EURUSD JE. KERANA UNTUK JANGKA MASA PANJANG. KORANG KAN..MASAK NGAN PERGERAKAN TERSEBUT. Indicador de peso e indicador. 1.moving médias 200,21day 2.zigzag 3.williams por cento intervalo 4.fibo fibo auto margem dalam tak sedar cara pengurusan margem juga terlalu penting..bila korang margem chamada semestinya pengurusan margem tak ada..secara simples asas pengurusan (untuk cara Aku laa) saldo 100 usd. 100 usd comércio 10sen 1000 ponto margem chamada 100 usd comércio 20sen 500 ponto margem chamada 100usd comércio 30sen 330 ponto margem chamada 100usd comércio 40sen250 ponto margem chamada 100usd comércio 50sen200 ponto margem chamada pergerakan eurusd 100-200 skaliskala 300 Pip sehari .. korang principal 50sen tersalah aberto. Nhamak sgt sehari je leh chamada de margem. Principal 40sen 2 ari jer chamada de margem. Assim bila aku citer mcm tuuu korang certeza nampak betapa bsarnyaaa pengurusan margem. Tapi tak tau la korang dah tau n letak lam pala otak tentang margem tuu .. então bila mcm tuu tentu kite nak principal cara selamat. Bila nak selamat..ngan modal 100usd tentulaa principal 10,20 atau 30sen. - boleh nak principal 50sen 60sen. Tapi itu bukan pengurusan .. n aku pasti untung cepat .. mampus pun cepat. Keh keh keh. Ok senang citerr kita nak principal 30sen laa ngan modal 100usd .. bila sebut 30sen. Pengurusan 30sen pun penting. Bukan main 30sen terus - buka primeiro post1 10sen post 2 10sen post 3 10sen jadi kiter comércio 30sen dalam 1 masa. Dengan setiap 1post 10senlt - paham. Ita laa secara asas margem. Maknernya andai ada 500usd. Korang pandai2 laaa nak letak 1 mensagem berapa ngan kaedah yg aku ajarkan. Itu aku citer ngan 100usd..n yg aku selalu lakukan. (Tak pernah chamada de margem. Sikit2 jerr..tapi tak pe. Leh scalping balik hehehe) dalam kaedah aku ngan 100usd boleh je nak aberto 1.00 usd 1 ponto. N aku pernah laku kan. Dalam masa 2 ari aku daapt 500 usd..nanti aku tunjukkan bukti tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Margem pengurusan kene ada. Jgn terlalu cepat nak untung aje..bila sabar sampai massa boleh laa principal 1.00usd 1 ponto ni aku tunjuk ngan kiter takder modal .. maaflah..aku tak tau betol salah. Aku hanya cakap kaedah yg aku gunakan Selama ini. Lulussss. Marginnn tentang. Aku sebenarnya blur ni nak bercerita. Aku tente gak laaa terangkan. Bagi yg dah tau tentanga kehebatan fibo tak pe laa..aku bercerita pada yg tak tau ape2 tentang fibo. Apenas gunakan fibo n zigzag dah dapat lucro cara selamat n cepat. Ok aku boh graf terbaru punya Graf gráfico ni 15min .. ok. Pertama. Bila kiter nak comércio. Nak comprar ou vender. Assim 50 50 kannnnnnn. Maknernya kiter tak leh wak ke putusan - berdasarkan fibo ponto de berada di 38.2 - atas 23.6 - bawah 50.0 maka bagai mana kite nak mdapatkan lucro pertama secara scalping..berdasarkan fibo caranyaa andai barra sampai 23.6 - kene vender andai bar samapai 50.0 - kene comprar maka Kita dah tau kat mana kita nak mula comércio. N bila nak tutup comércio - tutup trade tersebut. Setelah zigzag pada gráfico 1min kuar. Tak kira laa rugi atau untung Bila em ziguezague kuar tutup teruss. Tapi semestinyaaa pada point tersebut. Korang pasti kan dapat lucro. Korang kene cuba laa sendri Nak senang gi guna ordem pendente. Pada point tersebut. Então terjawap sudah nak comprar ou vender. Bila sampai pada tempat untuk comprar ou vender..jgn letak 30sen teruss. Letak 10sen dulu Bila 10 sênior ngah rugi tambah gi 10sen. Insyaallah lau tol2 ponto. 2post tuu leh lucro. Itu korang kene belatih sendiri. Aku hanya citer..setakat 10 15 pip tuu senang2 laaa daapt. Resiko pun kurang Tapi kene ingat. Zigue-zague Tutup comércio. Lau 20sen senang2 daapt 3usd. Heheheheh. Korang tentar laaa. Itu je yg mampu aku cerita. Nanti aku citer habilidade2 hebat lagi. Tak leh tunjuk gi beb. Keh keh keh. Sambung balik pada pukul 5.30 pagi. Tadi citer tentang chart15minuntuk comércio 1min ni tgk gráfico pada minggu untuk comércio hari (boleh tp pada 5min.30min ou 1jam) ps principal scalping jgn ikut pergerankan bar. Contoh bila bar jatuh jangan vender dulu. Sama juga bila naik, comprar jgn. Tapi kene tau kat mana bar kan berhenti Bila, kite, tau, bar, tu, kan, bertukar, arah. Baru kiter comércio..maknernya. Kite kene sentiasa melawan..tetapi pada tempat yg tepat. Nak tau tempat yg tepat. Aper lagi guna fibo laaa. Korang tgk fibo pada gráfico hari berdasarkan fibo gráfico minggu. Contoh korang tgk bar 5 ari ke belakang melepasi 38.2. Maknernya passo untuk berhenti ialah 50.0 so kiter menunggu untuk comércio comprar pada 50.0 - bila sampai 50.0 letak 1post 10sen. Jatuh lagi tambah lagi 10sen. Jatuh lagi tambah lagi 10sen. Ok cukup Kerana pengurusan margem yg kite kira2 ngan equilíbrio hanya boleh comércio 30sen. Berdasarkan equilíbrio 100usd. Lau, korang, ader, lebih, lagi..boleh, lagi, tambah. Está bem. Bila, korang, mongakan, kaedah, ini..paling, kurang, korang, rugi, tak, sampai, 20usd. (Standerdlaa. Comércio hari) jgn la tambah post dekat2..kurang2 20pip..tambah 1post .. nah korg tgk sendiri selepas melepasi 50.0. Mana2 bar tersebut takkan terus jatuh..die punya balas kaw2. Yg korang rugi 20usd tadi. Compom daapt 50usd. Untuk tp plak. Kurang2 kuar zigzag 15min ou 30min. Compom. Daapt lucro. Itu secara asasnya. Korang kene estudo laa sendiri mgunakan fibo. Lau mgunakan kaedah ini compom 0 chamada de margem. Rugi dulu standerd la. Jgn chamada de margem sudahh. Sebab tu pengurusan margem yg mcm aku citerkan tu penting. P lau korg tak paham gak. Korang pakai robot laa senang. Wakkakakkakka. Sambunggg lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nantiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Rebat FBS TERBESAR 8211 Dapatkan pengembaliano rebate atau komisi hingga 70 dari setiap transaksi yang anda lakukan baik perda maupun lucro, bergabung sekarang juga dengan kami negociação forex fbsasian ----------------- Kelebihan Broker Forex FBS 1. FBS MEMBERIKAN BONUS DEPÓSITO HINGGA 100 SETIAP DEPOSIT ANDA 2. FBS MEMBERIKAN BÔNUS 5 USD HADIAH PEMBUKAAN AKUN 3. SPREAD FBS 0 UNTUK AKUN ZERO SPREAD 4. GARANSI KEHILANGAN DANA DEPÓSITO HINGGA 100 5. DEPÓSITO DAN PENARIKAN DANA MELALUI BANL LOKAL Indonésia dan Banyak lagi, yang, lainya, Buka, akun, anda, di, fbsasian. ----------------- Jika membutuhkan bantuan hubungi kami melalui: Tlp. 085364558922 BBM. Fbs2009

Comments